بیمه های ثالث :
مالک وسیله نقلیه شخص اول به شمار می آید،
شخص ثانی شرکت بیمه که متعهد به جبران هزینه ها طبق قرارداد است
شخص ثالث فرد زیان دیده در حوادث رانندگی است (غیر از راننده مقصر ).
تمامی اشخاصی که توسط راننده مقصر در یک حادثه، زیان مالی و جانی بینند تحت پوشش بیمه، هزینه های مربوط به درمان، فوت و خسارت وارد شده به اموال را جبران می کند.

بیمه بدنه خودرو:

بیمه بدنه خودرو همان‌طور که از نامش مشخص است مربوط به خسارات وارده به خودرو است. شرکت بیمه بخشی از خسارات وارده به خودروی شخص را پرداخت می‌کند.

پوشش‌های بیمه بدنه خودرو در تصادف(بیمه‌گزار می‌تواند هم در مواقعی که مقصر حادثه است و هم در مواقعی که مقصر نیست از بیمه بدنه استفاده کند.)

حادثه(همچنین واژگونی و سقوط خودرو، برخورد اجسام خارجی به خودرو چه در حال حرکت و چه ساکن از زیرمجموعه‌های این پوشش هستند.)

آتش‌سوزی(حوادثی که منجر به آتش‌سوزی می‌شوند، تحت پوشش بیمه بدنه هستند.)

سرقت کلی(درصورتی‌که خودرو به سرقت رود، بیمه بدنه خودرو هزینه آن را تقبل خواهد کرد. )

سرقت لوازم جانبی خودرو( در این شرایط اگر هر یک از این لوازم به سرقت بروند، شرکت بیمه پرداخت بخشی از هزینه آن‌ها را تقبل می‌کند.)

هزینه رفت‌وآمد(بیمه‌گزار می‌تواند با خرید پوشش هزینه رفت‌وآمد درصورتی‌که به هر یک از دلایل خطرات اصلی به‌جز سرقت، قادر به استفاده از خودروی خود نبود حق بیمه دریافت کند. )

بلایای طبیعی(از طریق این پوشش می‌توان هزینه خسارات ناشی از بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله را از شرکت بیمه دریافت کرد. )

پاشیدن مایعات شیمیایی و اسید(برای مثال درصورتی‌که رنگ بدنه خودرو در اثر ریخته شدن روغن ترمز از بین برود، خسارت ناشی از آن از طریق این پوشش قابل دریافت است.)

شکست شیشه(در هنگامی‌که شیشه در اثر گرم و سرد شدن هوا می‌شکند. )

ترانزیت( درصورتی‌که بیمه‌گزار قصد انتقال خودروی خود به خارج از کشور را دارد بهتر است پوشش ترانزیت را خریداری کند تا در محدوده جغرافیایی خارج از ایران نیز تحت پوشش بیمه بدنه خودرو قرار بگیرد.)

پوشش نوسانات قیمت بازار( بعد از افزایش ناگهانی قیمت خودرو در چند سال گذشته این پوشش بدین منظور تعریف شده است که خسارت دریافتی توسط فرد در صورت وجود نوسان در بازار تا سقف 20% سرمایه بیمه‌شده افزایش یابد.)

سفارش سریع :

4 + 0 = ?